Nutrilett...bläää!

Igår började jag dricka Nutrilett....bläää så dåligt det är. Men, men jag vill så gärna gå ner några kilo. Är inte överviktig men det är de där små extrakilonan som stör mig, när mina favvo plagg plötsligt börjar strama och favvo klänningen sitter som ett korvskinn. Så nu ska jag ta tag i det eftersom om tre veckor ska jag och nå kompisar iväg och bo på hotell, shoppa och på mellodifestivalen. Min besvikelse nådde inga gränser imorse när jag ställde mig på vågen hade jag gått UPP 2 hg, trots att jag skottat snö en timme samt gått långprommis i en timme. Jag ville bara skrika men jag vet ju att det kan ta sin tid innan kroppen har ställt om sig och så men jag är ju så himla rastlöst...jag vill att allt ska hända NU, vill ha resultat meddesamma. Ja, ja vi får väl se hur det går imorron på min vägning. Jag håller då tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0