Host, host...

Ja, vilken karaktär jag har. Klara inte att bara dricka dessa hemska nutrilett shakerna så nu drygar jag ut dem med rågruts mackor med skinka.

Igår till middag lagade jag helstekt fläskfilé, potatisgratäng och vitlöksbröd och det luktade sååååå ljuvligt! Så det slank ner lite fläskfilé, en sked med gratäng, ett halvt bröd, sallad och det smakade Mmmmm....Mums!
Jag känner mig som när barnen var små och fick sina första smakpotioner, allt smakar så mycket. Men jag har inget sockerbehov och det känns skönt.

Imorse när jag ställde mig på vågen så hade jag inga förhoppningar att den skulle peka nedåt men det gjorde den, vilken lycka!


Kommentarer
Postat av: Dossedin

HADE DU NYSKITIT!!HAHAHA.....

2011-01-23 @ 18:06:08
Postat av: Svar på tal!

Ha, ha nä det hade jag faktiskt inte. Men efter ett tag så gjorde jag det och då tror jag nog att jag gick ner 3 hg till. Ska skicka ett kort nästa gång :D

2011-01-23 @ 21:09:04
Postat av: Anonym

HAHA JAG TROR ATT JAG KLARAR MIG UTAN KORT MEN TACK FÖR OMTANKEN!

2011-01-23 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0