Då var det söndag då...

Sitter och funderar över vad jag ska hitta på. Alla tidningar och expeter säger att man måste ta hand om sig själv, göra sånt som man mår bra av. Men hur gör jag då när jag inte vet vad jag ska hitta på??? Jag vill verkligen ha ett intresse utanför min familj, inte för att jag inte älskar dom utan för att jag ska ha något eget. Men vad ska jag göra?
Älskar trädgårdsarbete men just nu är det inte riktigt säsong för det. Brukar ta långa promenader och har börjat simmat och bada med barnen....just ja, skulle ju göra något eget. Inte lätt när man i alla år alltid satt barn och man främst. Inte för att jag ångrar det men det skulle nog vara kul att göra något på egen hand så jag oxå har något att berätta. Hmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0